Title Image

Pályázatok

GINOP-3.2.2

2022.03.15.
Balázs és Vecsey Építésziroda Korlátolt Felelősségű Társaság

TÁJÉKOZTATÁS

A BALÁZS ÉS VECSEY ÉPÍTÉSZIRODA KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG 7 141 480 FT VISSZA NEM TÉRÍTENDŐ TÁMOGATÁST NYERT A GAZDASÁGFEJLESZTÉSI ÉS INNOVÁCIÓS OPERATÍV PROGRAM ÁLTAL MEGHIRDETETT „VÁLLALATI KOMPLEX INFOKOMMUNIKÁCIÓS ÉS MOBILFEJLESZTÉSEK, FELHŐALAPÚ ONLINE ÜZLETI SZOLGÁLTATÁSOK TERJESZTÉSÉNEK TÁMOGATÁSA” CÍMŰ FELHÍVÁSON.

7 141 480 Ft vissza nem térítendő támogatást nyert cégünk a „Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” című pályázaton. Projektünk címe: „Dyntell ERP Vállalatirányítási Rendszer bevezetése a Balázs és Vecsey Építésziroda Kft-nél”, projektünk azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01527. A projekt elszámolható költsége: 17 853 700,- Ft, saját forrás: 1 785 370,- Ft, támogatási konstrukció keretében elnyert támogatás összege: 7 141 480,- Ft. Konstrukció keretében igényelt kölcsön összege: 8 926 850,- Ft. A Támogatás intenzitása: 40 %.

A projekt fizikai befejezésének ideje: 2022.03.15.
A megvalósítás az alábbiakat foglalta magában:

A meglévő Partner ügyviteli rendszerünk az alábbi modulokkal rendelkezett: kereskedelmi és logisztikai modul, kontrolling, belső portál, pénzügyi- és számviteli modul, workflow modul, elektronikus iratkezelési modul, tudásmenedzsment. Ez a vállalatirányítási rendszer azonban már nem volt alkalmas a jelenlegi igényeink kiszolgálására, ezért volt szükséges az akkori szoftver teljes cseréje a Dyntell ERP integrált vállalatirányítási rendszerre. A régi rendszer egyetlen modulja sem maradt használatban, minden adat importálásra került az új rendszerbe. Továbbá új modulok kerültek bevezetésre és van olyan modul, amelyek megléte nem indokolt, ezért azok megrendelésre sem kerültek. A most bevezetésre került rendszer teljes egészében cégünk jelenlegi igényére szabva került kialakításra. A cég hardver erőforrásaink szintén nem voltak megfelelőek, ezért az új vállalatirányítási rendszeren felül, új Dell PowerEdge T140 típusú szerver is beszerzésre került. Az új vállalatirányítási rendszer megfelelő működéséhez a fent említett hardveren túl szükséges volt még 4 db Dyntell PC konfiguráció, 1 db Dell Vostro 3510 és 1db Notebook HP Pavilion 14 is. Ezek az eszközök együttesen biztosítják a rendszer megfelelő használatát és alkalmassá teszik a munkavégzéshez szükséges távoli elérést, vagy a „home office” munkavégzést, a felhő alapú modulok megfelelő használatát.

Ezúton mondunk köszönetet a Magyar Állam és az Európai Regionális Fejlesztési Alap támogatásáért.